pátek 24. dubna 2015

Nákladní a užitkové vozy DAF Euro 6


Vozidla značky DAF byla vždy synonymem nejvyšší možné efektivity dopravy, díky čemuž si tato nizozemská společnost drží post jedničky na poli nízkých provozních nákladů a vysokého výkonu.


Řada DAF CF Euro 6

Nová řada vozidel DAF CF Euro 6 čítá optimální modely nákladních vozů určených pro široké spektrum využití, rozvozem zboží počínaje a stavebnictvím konče. Typickými rysy těchto vozů jsou nízké provozní náklady, mimořádný komfort pro řidiče a celková všestrannost. K dispozici jsou tři varianty kabin i motorů a mnoho dalších možností konfigurace nápravy a podvozku, řada DAF CF Euro 6 tak má co nabídnout všem skupinám zájemců.

Všestrannost především

Nový model DAF CF Euro 6 vychází zákazníkům vstříc, veškeré verze totiž díky velice nízké pohotovostní hmotnosti poskytují udivující užitné zatížení. Nejvíce kilogramů se konstruktérům podařilo ušetřit na novém inovativním podvozku, který je nejen pevný, ale i velice lehký. Právě nový podvozek je jedním z nejdůležitějších komponentů, díky kterým se tento model prezentuje tak skvělými výsledky.

Podle využití si můžete vybrat ze tří výkonných a spolehlivých šestiválcových motorů s výkonem od 164 kW neboli 220 koní až po 375 kW, tedy 510 koní. Robustní provedení nového modelu CF Euro 6 se již na první pohled jeví jako velice elegantní, funkční a hlavně promyšlené. Díky zoptimalizované aerodynamice a lepšímu chlazení je zajištěna mimořádně nízká spotřeba paliva. Každého však zaujme i zcela nový interiér, jenž nabízí řidiči skvělý přístup i největší prostor s nejpohodlnějším lůžkem ve své třídě.

Řada DAF CF Euro 6 Silent

Upravený model CF Silent je určen primárně pro přepravu v městských oblastech, kde je převážně pro dopravu večer a v noci velice důležitým faktorem hlučnost vozidla. Při provozu je v tomto případě k dispozici nastavení tichého režimu, kdy hladina zvuku nepřevyšuje hodnotu 72 dB. Díky tomu splňuje CF Silent podmínky pro certifikaci Quiet Truck udělovanou tichým nákladním vozidlům, což ho opravňuje k vjezdu do zón pro nakládku a vykládku zboží v oblastech, kde jsou uvedeny v platnost regulace omezující hluk.





Řada DAF LF Euro 6

Nový model LF je určen pro zájemce o moderní a nákladové vozy pro rozvoz zboží. Tento model je nejen svižný, ale disponuje i vynikajícími jízdními vlastnostmi, které jsou při častém zastavování a opětovném rozjíždění i rychlém nakládání a vykládání tolik důležité. Samozřejmostí je také obsáhlá nabídka motorů, převodovek, převodových poměrů zadní nápravy i moderní a pohodlná kabina pro řidiče.


Vyvinut pro naplnění Vašich potřeb

Nový model LF Euro 6 je propracován do nejmenších detailů tak, aby si s jakýmkoliv požadavkem ohledně rozvozu zboží ve své třídě 7,5 až 19 tun věděl rady a poskytl maximálně výkon. Vzhledem k na poměry své třídy nízké pohotovostní hmotnosti nabízí unikátní užitkové zatížení, což určuje výjimečnou efektivitu přepravy. V nabídce jsou modely se spolehlivými čtyřválcovými nebo šestiválcovými motory PACCAR s výkony od 112 kW do 231 kW, respektive od 150 koní po 310 koňských sil. Vozy se mohou chlubit také dlouhé provozuschopnosti, servisní intervaly se totiž pohybují kolem hodnoty 60 000 kilometrů.

Již na první pohled zaujme na novém modelu LF Euro 6 jeho elegantní design se zcela novým interiérem opatřeným zrovna tak novou přístrojovou deskou se zabudovaným výkonnostním asistentem řidiče představující co možná nejlepší pracovní prostředí pro řidiče. Nový je i podvozek, který je maximálně plochý a přívětivý pro výrobce karoserií.

Modely DAF LF Euro 6 jsou optimálním řešením pro všechny, nezáleží, zda hledáte tuhý podvozek nebo tahač; denní, prodlouženou, nebo dokonce i spací kabinu  - LF Euro 6 vyhoví zkrátka všem.






Řada DAF XF Euro 6

Společnost DAF představila na veletrhu nákladních a užitkových vozidel IAA v Hannoveru svoji novou vlajkovou loď nesoucí označení Euro 6 XF. Jedná se o vozidlo s optimálně aerodynamickým designem vyráběného od jara roku 2013, které je považováno za absolutní špičku ve svém segmentu.
Jak již bývá u vozidel značky DAF dobrým zvykem, i tento model se vyznačuje mimořádnou efektivitou dopravy, díky čemuž si nizozemský gigant jen upevnil své vedoucí postavení ve svém segmentu. DAF XF Euro 6 se vyznačuje novým unikátním podvozkem, spolehlivým motorem Euro 6 PACCAR MX s nízkou spotřebou paliva, aerodynamicky optimálními tvary i moderním a prostorným interiérem kabiny řidiče.



"Zásadní investice společnosti DAF do nového modelu Euro 6 XF je odrazem našeho strategického plánu růstu, který je postaven na skvělém provozním výkonu," komentoval Harrie Schippers, prezident společnosti DAF a viceprezident společnosti PACCAR důvěru vkládanou do nového modelu. "Jedná se o nejkomplexnější konstrukční řešení a vývojový program za 84letou historii společnosti DAF. Nový model DAF XF doplňuje naše oceňované modely CF a LF."





9 komentářů:

  1. Jo, tak s DAFem mám bohaté zkušenosti. Dva jsme měli ve firmě, ve které jsem dřív pracoval. S jedním z nich jsem se najezdil hodně. Většinou Česko - Francie a Česko - Německo. Spolehlivý tahač. Je pravda, že pár problémů jsem s ním za tu dobu sice měl, ale náhradní díly díly na něj nikdy nebylo problém sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem jednoho měl. Koupil jsem si ho na konci devadesátých let pro své podnikání. Vydržel mi opravdu dlouho a najezdil jsem toho s ním hodně. Bohužel nedávno ale přišly finanční problémy a byl jsem nucen ho prodat. Tento výkup nákladních vozidel mi za něj nabídl velice dobrou cenu, takže jsem tu nabídku přijal. Srdce mi to ale trhalo, nemůžu říct, že ne.

      Vymazat
    2. Ono když se člověk o náklaďák patřičně stará, tak opravdu může vydržet věky. Pravidelný servis, výměna oleje atd jsou prostě zásadní. Co se týče toho oleje, tak ten je určitě dobré měnit za nějaký kvalitní. Mně se například už několikrát v minulosti osvědčily oleje Carlson. Ty jsou podle mého názoru dost kvalitní.

      Vymazat
    3. Taky se teď bohužel jsem kvůli krizi nucen se svým náklaďákem rozloučit. Podnikání prostě už nejde tak jako dřív a je asi na čase to pověsit na hřebík, tak ho prodávám. Říkal jsem si ale, že bych s ním možná prvně zkusil zajet sem. Prý tam dokáží udělat různé drobné opravy a čištění interiéru, což by ten můj opravdu potřeboval. Myslíte, že to na úspěšnost prodeje bude mít nějaký vliv?

      Vymazat
  2. DAFa jsem vždycky chtěl, ale v současné době mám MANa. Musím říct, že ty jejich náklaďáky jsou taky super. Koupil jsem si ho jako ojetinu na podnikání, ale na to jak je starý pořád slouží skvěle. Vlastně se mi u něj za tu dobu co ho mám rozbilo akorát autorádio. Opravovat to nemělo smysl, tak jsem si tady odtud místo něj koupil lepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku nákladních automobilů a tahačů naprosto zbožňuji už od svých 17 let, kdy jsem s ní jezdil v počítačovém simulátoru Euro Truck Simulator, díky čemuž jsem se následně po škole rozhodl pro práci v tomto oboru. Dnes toho nelituji, ba naopak a moc rád si zútulňuji interiér mého tahače. Díky slevovým kuponům je možné objednat z e-shopů celou řadu doplňků a vychytávek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Si vlastně nedokážu představit, co bychom bez těch kamionů dělali. V dnešní době je doprava na paletách naprosto běžná věc a například do takové dodávky jich moc nenacpete. Vím, že na kamiony lidé často nadávají, ale měli by si také uvědomit, že právě díky nim jsou možné služby jako dodání balíčku do druhého dne atd.

    OdpovědětVymazat
  6. Můj manžel má rád nákladní auta a s jedním jezdil několik let, ale ze zdravotních důvodu musel tuhle práci opustit. Teď jezdí už jen občas naším osobním autem, ale více jezdím já. Proto, když mi přestaly fungovat bezpečnostní pásy u předních sedadel, byla jsem opravdu vyděšená. Naštěstí jsem našla tento autoservis zde, který mi okamžitě nabídl své služby.

    OdpovědětVymazat